ثبت نام لاستیک دولتی (سهمیه ای) – خرید و قیمت لاستیک دولتی (15 اسفند)

لاستیکها علاوه بر تنوع در برند، ویژگیهای متفاوت دیگری نیز دارند. و تنها این لاستیکها هستند که لیبل Z آنها بر داخل لاستیک حک شده است. در ابتدا باید توجه داشته باشید که تفاوت این دو لاستیک در ساختار آنها بوده و تنها یک طبقه بندی به جهت عملکرد می باشد. لاستیکهای مسن نه تنها خطرناک هستند (زیرا آج آنها از بین رفته است) بلکه در معرض خطر پوسیدگی خشک نیز هستند. دلیل و علت هر چه باشد ، می توانید با تمیز نگه داشتن وسیله نقلیه ، دور نگه داشتن آن از نور خورشید و تغییر به موقع لاستیک های خود ، اطمینان حاصل کنید که پوسیدگی خشک برای شما اتفاق نمی افتد. وسیله نقلیه خود را در حال حرکت نگه دارید تا خطر پوسیدگی خشک کاهش یابد. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما این امکان را می دهد تا در نهایت به بهترین شکل ممکن لاستیک های خودرو خود را با استفاده از مواد مختلف در منزل تمیز کرده و زیبایی شگفت انگیزی به آن ها بدهید.

پس با استفاده از دستمال مناسب و خشک این کار را انجام دهید. از دستمال مناسب با مقداری صابون ملایم استفاده کنید (صابون ظروف مناسب است) و سطح لاستیک را بشویید ، سپس آن را با شلنگ باغچه اسپری کنید. لاستیک های خود را یک بار در ماه با آب و صابون ملایم تمیز کنید. درواقع هر لاستیک ارجینال کارخانه که روی ماشین خودتان از اول نصب بوده است، با حداکثر سرعت ماشین بهاضافه یک «حد تضمینی ایمن» مطابقت دارد. پس اگر قیمت برای شما مهم نیست، انتخاب لاستیک های با کیفیت، به ویژه اروپایی، بهترین تصمیم است. لاستیک ها باید با حرکت خود را خنثی کنند تا اجازه دهند آنتی اکسیدان های محافظ به سطح لاستیک های شما برسند. هم چنین باید گفت کـه مسافت ترمزگیری نیز کاهش مییاد، اما معایب این مدل لاستیکها، کاهش بیش از حد اصطکاک لاستیک با جاده در شرایط جاده خیس اسـت. تایرهای تورینگ و گرند تورینگ تابستانی بـه هیچوجه مناسب رانندگی در شرایط برف و یخ نیست اما در شرایط جاده اي خشک هندلینگ بهتری ایجاد می کند و از لاستیکهاي تابستانی دیگر سروصدایی کمتر تولید می کند. بعد از شماره مربوط بـه اندازه فاق، حرف R نوشته شده اسـت.

مورد بعدی مربوط به میزان کارکرد خودرو است. این لاستیک ها همچنین مصرف سوخت را نیز بالا می برند و در صورت استفاده از زنجیر چرخ نیز به مشکل برخواهید خورد. این نشاندهنده فاصله لبه رینگ چرخ تا سطح خارجی آج لاستیک است. در شستن لاستیک ماشین بیشتر مواد شوینده ترکیبی از مواد پاک کننده و حلال ها هستند تا بتوانند خاک و کثیفی های تایر را پاک کنند. به یاد داشته باشید بعد از شستن لاستیک ماشین آنها را خشک کنید. فشار هوا در لاستیکهای خود را هر بار گازسنجی کنید. هر راننده ماهری می داند که اگر عمق آج لاستیک خودرو کمتر از یک سانتی متر باشد، لاستیک فرسوده شده و زمان تعویض آن فرا رسیده است. از آنجا که اشعه ماوراء بنفش عامل اصلی پوسیدگی خشک است ، می توانید هنگام استفاده از وسیله نقلیه خود را با نگه داشتن آن در یک گاراژ یا در زیر درگاه خودرو محافظت کنید. ازپارک کردن وسیله نقلیه خود در نزدیکی محل هایی که احتمال نشت نفت وجود دارد خودداری کنید. البته احتمال وقوع اینگونه موارد معمولا بسیار پایین است. اینگونه از لاستیکها برای عملکرد مناسب در سطوح برفی و یخی طراحی و تولید می شوند. همانطور که ذکر شد تمیز کردن چرخ ها می تواند تاثیر بسزایی بر عملکرد و عمر مفید تایرهای شما داشته باشد.

در ساختمان لاستیک از مواد شیمیایی، طبیعی و معدنی مختلفی استفاده میشود که هر یک در عملکرد تایر و نیز در جریان تولید آن نقش خاصی را ایفاء میکنند. محصولات حرفه ای که برای شستشوی تایر به کار می روند موادی مثل کاندیشنرها برای لاستیک، آستر، و موادی دیگری هستند که بعد از شستشو می توانند تایر را مثل روز اولش تمیز کنند و مانند یک روکش و مسدود کننده از لاستیک محافظت کنند و طول عمر آن را افزایش دهند. به طور حتم میتوان این گروه صنعتی لاستیک بارز را جزو بهترین تولید کننده تایرهای ایرانی نام برد. برخی از لاستیک ها ، به خصوص لاستیک های تابستانی که در معرض شرایط سرد هستند یا برعکس ، کاهش عمر آن ها شش برابر می شوند. لاستیک های تمام فصل برای استفاده در تمام طول سال طراحی شده اند، به نحوی که از آج ترکیبی با جنس لاستیک ساخته و در هر شرایط آب و هوایی انعطاف خود را حفظ میکنند. این لاستیکها طوری طراحی شدهاند که با جادههای برفی چسبندگی خوبی ایجاد میکنند و تقریبا میتوان آن را با لاستیکهای زمستانی مقایسه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید