تعویض لاستیک ماشین در محل مورد نظر شما

لاستیک هرچی آجش کمتر یا به اصطلاح صاف تر باشه چسبندگیش به زمین بیشتره و برای همین لاستیک وقتی صاف میشه به موتور فشار بیشتری میاد برای کندن لاستیک از رو زمین و در نتیجه حرکت ماشین ! دلیل شیار روی لاستیک اینه که آب بارون که روی جاده هست ، بین این شیار ها بره و هم ماشین سر نخوره و هم اینکه جلوی حرکت ماشین گرفته نشه . سایر این حروف به همراه مفهوم آنها در جدول زیر آمده است. در کشور ما لاستیکهای خارجی زیادی در بازار وجود دارد که بیش از پنج سال از تاریخ ساخت آنها گذشته است. پس اگر مدت زیادی را در جاده سپری می کنید و جاده مورد تردد لغزنده نیز می باشد, لاستیکهای تابستانه بهترین انتخاب می باشند. توجه داشته باشید که فشار صحیح باد لاستیک فقط حین متوقف بودن خودرو به مدت ۳ ساعت یا پس از رانندگی حداکثر به میزان یک و نیم کیلومتر قابل اندازه گیری است، چرا که با افزایش حرارت، فشار نیز افزایش مییابد. تایر ها جز وزن خودرو به حساب نمی آیند و در نتیجه نیروی عمودی وارد شده از سمت بالا را تحمل می کنند ، پس باید دارای ویژگی های خاصی نیز باشند.

به عنوان مثال تا چند سال پیش برای ماشین های شاسی، تایر نداشتند. کلا ما خیلی از فرمول ها و پدیده های علمی رو میدونیم اما مثال یا کاربردهاش رو کم برامون تشریح کردن توی دانشگاه درسته ؟ اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . میدونی ما الکترونیکی ها دوست داریم بیشتر علت وقایع و پدیده ها رو بدونیم . ماشین های جدید همشون دارن بزرگتر و جادار تر طراحی میشن ، شهر ها هم دارن شلوغ تر میشن . لازم است بدانید که برای خودروهای سواری مورد استفاده در سطح شهر اینگونه از لاستیکها را نمی توانید استفاده کنید و فقط برای ماشینهای مسابقه ای مناسب می باشند. نمی ونم دیدید یا نه ، اما لاستیک ماشین های مسابقه ای صاف و بدون طرح ، ساخته میشه . لاستیک های خود را به درستی تنظیم باد کرده . کاهش فشار باد لاستیک با گذشت زمان و تغییرات دمایی امری طبیعی به نظر میرسد. باد نیتروژن به دلیل بزرگتر بودن اندازه مولکول آن حدود چهاردرصد سبک تر از باد معمولی می باشد و این عامل باعث می شود تا گرما را با سرعت بیشتری از دست دهد و به دنبال آن خطر ترکیدگی لاستیک به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.

از آنجائیکه فرآیند ساخت, مواد خام و تجهیزات ساخت براساس نوع لاستیک متفاوت می باشد, این امر که تولید کنندگان لاستیک فقط در زمینه تولید یک یا چند نوع از لاستیک از میان لاستیکهای مختلف موجود تخصص داشته باشند, طبیعی می باشد. لاستیکهای عملکردی عمدتا برای خودروهای مسابقه ای تولید می شوند و عمر عاج کوتاهی دارند و در زمینهای مرطوب عملکرد خوبی ندارند. تایر به عنوان آخرین عضو گردنده از سیستم انتقال قدرت می باشدکه نقش مهمی را در کنترل خودرو بر عهده دارد.پس انتخاب لاستیک و نگهداری از آن از عوامل مهم برای عملکرد هر چه بهتر این عضو از سیستم محسوب می گردد. عمق آج در تایر نو 5/9 میلی متر است و تا عمق 2 میلی متر قابل قبول است. همچنین لازم به ذکر است که بدانید در استانداردهای بین المللی به سه شاخص تردویر و ترکشن و همچنین دما شاخص UTQG گفته می شود که به معنای درجه کیفی یکپارچه تایر می باشد. همچنین لاستیک دنا را میتوان جزو بهترین لاستیکهای ایرانی دانست. در بیشتر بازارها, تولیدکنندگانی که در تولید لاستیک های سواری و نیمه سنگین نامی برای خود دست و پا کرده اند از تولید کنندگان لاستیکهای آفرود یا لاستیک هواپیما متمایز می باشند.

این امر بدان مفهوم می باشد که ممکن است یک تولید کننده در تولید لاستیکهای سواری متخصص باشد اما در تولید لاستیکهای آفرود موفق نباشد. عدد درج شده در این قسمت نشان از سایز رینگ به کار رفته در لاستیک شما دارد. نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی! از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! یعنی نه طرح داره نه شیار . یعنی اسکی روی آب . در غیراینصورت اگر شماره سال تولید سکه، قابل دیدن بود، یعنی وضعیت اضطراری اسـت و رانندگی با این لاستیک خطرناک اسـت. آج روی این تایرها به شکلی است که در جادههای برفی و یا عبور از آب، کشش و فرمانپذیری خودرو را در شرایط پایدار نگاه می دارد تا خودرو دچار انحراف نشود. می بینید که اگه حجم آب از فضای شیار های لاستیک ماشین بیشتر باشه ، آب جلوی زور ماشین رو میگیره و حتی ممکنه ماشین روی آب سر بخوره . همان گلهای موجدار و متناوبی که روی لاستیک میبینید، دنیایی از تفاوتها را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید